Vormgeven is voor mij iets nieuws creëren. 

Op grafisch vlak betekent dit nieuwe ontwerpen maken. Maar op marketinggebied juist weer nieuwe ideeën ontwikkelen of verbeteringen doorvoeren op huidige producten/diensten. In mijn huis betekent dit meubels ontwerpen en bouwen, want ik ben ook een echte klusvrouw!

Out-of-the-box denken is mijn standaard modus.
Mijn ideeën zijn meestal wat vooruitstrevend omdat ik graag nadenk over de toekomst en hoe we hier op kunnen voorbereiden of nog beter hoe wij de toekomst zelf kunnen vormgeven. Ideaal is het om met mensen samen te werken die ook open-minded zijn en gericht zijn op verandering.

Grafische vormgeving heb ik gecombineerd met mijn werk in de marketingcommunicatie. Zo maakte ik als marketing coördinator bij de Welkoop en Boerenbond zelf de speciale folders en flyers voor openingen en jubilea op de Apple.
Bij de Studiekring deed ik ook de vormgeving van de communicatiemiddelen.
Als Account Executive bij Novad besprak ik juist het DTP werk met de klant en liet de gewenste veranderingen doorvoeren door de studio.